W kolejnym opublikowanym filmiku Matt Cuts odpowiedział na pytanie jednego z internautów, który pytał czy konieczne jest uzupełniania meta - opisów na stronie internetowej. Ważny jest kontekst tego pytania. Google bowiem, jeśli na stronie meta - opis nie jest uzupełniony, sam dobiera tekst w treści … [Read more...] about Matt Cuts nie uzupełnia meta opisów na blogu, czyli kiedy warto to robić
Blog
Szybkość wczytywania strony, a pozycja w Google.
Szybkość wczytywania strony to bez wątpienia jeden z czynników decydujących o pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania SERP. Ostatnio sam się o tym przekonałem. Jedna z moich stron była umieszczona na hostingu, którego nazwy nie będę wymieniał. Moja irytacja z każdym dniem, ponieważ … [Read more...] about Szybkość wczytywania strony, a pozycja w Google.
Chcesz utrzymać wysokie pozycje w Google? Aktualizuj treść strony
Pozycjonowanie to trudna sztuka. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek próbował pozycjonować własną stronę. Trudność polega na tym, że na pozycję w Google wpływa ogrom czynników, przy czym nie jest do końca jasne który jest najważniejszy. Co więcej, waga tych czynników wciąż się zmienia. Jedno jest … [Read more...] about Chcesz utrzymać wysokie pozycje w Google? Aktualizuj treść strony
Google robi porządki
Ostatnio dużo słyszy się o masowo zakładanych filtrach przez Google na różne strony internetowe. Przyznam, że sprawa mnie w ogóle nie dziwi. Mimo, że wskazówki dla webmasterów są znane od lat, do niedawna trzeba było się bardzo postarać, żeby złapać filtr. A nie ma co ukrywać, to właśnie te … [Read more...] about Google robi porządki
Dbaj o wartościowy kontent
Powiedzenie "content is the king", czyli "kontent (treść) jest królem" znane jest w środowisku SEO od dawna. Wielu "optymalizatorów stron internetowych" idzie na skróty i skupia się na sztucznym zapychaniu strony frazami kluczowymi. Tymczasem dobry kontent jest o wiele ważniejszy niż drobne sprawy, … [Read more...] about Dbaj o wartościowy kontent
Jak wypromować nową, nieznaną nikomu firmę?
Muszę przyznać, że do napisania tego wpisu zostałem zainspirowany jednym z marketingowych forów internetowych. Ktoś zadał tam pytanie w stylu: "założyłem firmę, powiedzcie mi co mam teraz zrobić, aby przyszli do mnie klienci". Przyznasz, że na tak postawione pytanie ciężko jest … [Read more...] about Jak wypromować nową, nieznaną nikomu firmę?