Wykorzystaj potencjał internetu i wejdź ze swoim biznesem na wyższy poziom.
Wyższe pozycje w Google
Twoja strona będzie się wyświetlać wyżej na określone frazy kluczowe
Większy ruch na stronie
Optymalizacja SEO spowoduje, że więcej osób odwiedzi Twoją stronę
Większa sprzedaż
Dzięki SEO otrzymasz więcej zamówień od swoich klientów
Szybsze wczytywanie
Optymalizacja strony internetowej spowoduje, że Twoja strona załaduje się szybciej
Optymalizacja SEO
Dostosuj swoją stronę do wytycznych Google i popraw jej wyniki
Cena jest ustalana indywidualnie, ale jest niższa dla klientów, którzy zamówili u mnie projektowanie stron internetowych, ponieważ nie ma potrzeby już wykonywać technicznego SEO
Co zawiera optymalizacja stron internetowych SEO
Analiza i wybór fraz kluczowych
Pojawiaj się w Google tam, gdzie są Twoi klienci i tam gdzie chcesz. Optymalizacja SEO nie istnieje bez fraz kluczowych. Pomogę Ci je znaleźć i wybrać.
Optymalizacja SEO treści
zredaguję wszystkie Twoje treści tak, aby były przyjazne dla Google i spełniały jego wytyczne. Dzięki temu Twoja strona internetowa poprawi swoje pozycje w wynikach wyszukiwania.
Wewnętrzne linkowanie
Dodam linki do wszystkich treści na Twojej stronie, aby ułatwić odwiedzającym i Google poruszanie się po niej. Google to doceni i umieści Twoją stronę wyżej.
Techniczne SEO
Poprawię szybkość wczytywania Twojej strony i wynik w Page Speed Insights. Jest to jeden z czynników wpływających na pozycję w Google i na odbiór strony internetowej przez użytkowników.
Skontaktuj się ze mną
Optymalizacja stron internetowych, czyli optymalizacja SEO. Co to właściwie jest?
Bardzo wiele osób wyszukuje w Google frazy seo co to jest. Świadczy to o tym, że optymalizacja SEO wzbudza duże zainteresowanie, ale jednocześnie wiedza na ten temat jest niewielka. Aby zrozumieć czym jest optymalizacja strony internetowej trzeba zdać sobie sprawę, że wyszukiwarka Google jest programem, który ustala kolejność wyników wyszukiwania według określonych kryteriów.
Czynników, które mają wpływ na pozycję w tzw. SERP, czyli organicznych wynikach wyszukiwania jest bardzo wiele. Na część z nich mamy wpływ. Optymalizacja SEO strony internetowej jest właśnie dostosowaniem jej to wytycznych Google. Te z kolei są oficjalnie znane, a ich spełnianie jest działaniem pożądanym przez wyszukiwarkę Google.
Optymalizacja SEO sama w sobie nie istnieje
Optymalizacja stron internetowych nie istnieje bez kontekstu, jakim są frazy kluczowe. To właśnie pod określone frazy optymalizujemy stronę. Analogicznie nie da się zrobić klucza bez zamka. Dlatego pierwszym etapem optymalizacji strony internetowej SEO jest określenie fraz kluczowych. Frazy kluczowe to po prostu zapytania w Google, czyli słowa, albo całe wyrażenia, które ludzie wpisują w wyszukiwarkę.
Znalezienie odpowiednich fraz kluczowych jest równoznaczne z odpowiedzeniem sobie na pytanie: jakie słowa wpiszą w wyszukiwarce moi klienci, aby znaleźć firmę z mojej branży, szukając produktów, lub usług. Innym ważnym pytaniem jest – co tak naprawdę chcę promować w internecie, jednak po zadaniu sobie drugiego pytania, należy wrócić do pierwszego, gdyż to klienci będą nas szukać.
Etapy optymalizacji SEO
Znalezienie fraz kluczowych
Najprostrzym sposobem znalezienia fraz kluczowych jest rozpoczęcie wpisywania frazy w wyszukiwarce Google. Wówczas zaczynają się pojawiać podpowiedzi, które są właśnie frazami rzeczywiście wyszukiwanymi w internecie. Drugim miejscem, w którym znajdziemy frazy jest sam dół strony wyszukiwania Google. Tam, za wszystkimi wynikami, wyświetlają się podobne wyszukiwania. Tym sposobem łatwo możemy znaleźć frazy kluczowe ze swojej branży. Specjaliści SEO jednak pozyskują frazy kluczowe z innych narzędzi analitycznych, jednak wyżej opisana metoda również jest skuteczna.
Kolejnym krokiem jest optymalizacja SEO tekstów
Kiedy mamy już frazy kluczowe, dopiero teraz możemy mówić o optymalizacji SEO. Nie ma czegoś takiego jak po prostu wysoka pozycja w wyszukiwarce. Rankingów stron w Google jest tyle samo co fraz, czyli niezliczona ilość. W każdym rankingu nasze strony internetowe są a innych miejscach. Optymalizacja SEO jest działaniem mającym na celu poprawę pozycji strony na określone frazy kluczowe. Sam proces optymalizacji strony internetowej SEO jest szeregiem działań, które musimy podjąć, aby spełnić wytyczne Google. Te działania to:
- Umieszczenie frazy kluczowej w tekście określoną ilość razy
- Użycia frazy kluczowej w nagłówkach określoną ilość razy
- Dodanie grafik i użycie frazy kluczowej w atrybutach alt
- Użycie frazy kluczowej w seo title i seo description
- Użycie frazy kluczowej w adresie url
- Zadbanie o czytelność tekstu
Wewnętrzne linkowanie
Kolejnym krokiem w optymalizacji strony internetowej jest zrobienie wewnętrznego linkowania, czyli utworzenie w treści podstron linków do innych podstron, w których temat z linka jest szerzej opisany. Tym sposobem tworzymy sieć powiązać między poszczególnymi podstronami naszej strony internetowej i w ten sposób ułatwiamy pracę robotom Google, a także naszym użytkownikom. Dzięki wewnętrznemu linkowaniu optymalizacja SEO przechodzi na wyższy poziom, a podstrony przekazują sobie nawzajem moc pozycjonowania na określone frazy. W ten sposób pomagamy też Google umieścić wysoko odpowiednie podstrony, nie pozostawiając tego przypadkowi.
Techniczne SEO
Techniczne SEO może być zarówno pierwszym, jak i ostatnim etapem naszej optymalizacji. Jest to po prostu dopasowanie naszej strony do wymagań technicznych Google. W dobie smartfonów i internetu mobilnego, Google stawia szczególny nacisk na szybkość wczytywania strony. Jest to dziś jeden z głównych czynników decydujących o pozycji naszej strony. Optymalizacja stron internetowych SEO może więc nie dać nam oczekiwanych rezultatów, jeśli nasza strona wczytuje się bardzo wolno. Należy pamiętać o tym, że w wielu miejscach zasięg komórkowy pozwala jedynie na prędkość 3G. Jeśli więc strona jest ciężka i wolno się wczytuje na szybkim łączu, na komórce może się wczytywać nawet kilkanaście sekund. Taka strona traci pozycje, ponieważ Google jasno określa, że nowoczesna i wartościowa strona internetowa ma był łatwo dostępna dla użytkowników mobilnych.
Optymalizacja techniczna to zatem szereg działań mających na celu skrócenie czasu ładowania strony internetowej oraz spełnienie innych wytycznych Google dla stron internetowych.
Optymalizacja stron internetowych – Jaki jest zasięg Twojej oferty?
To pytanie jest również kluczowe do skutecznego pozycjonowania strony. Czy prowadzisz firmę o zasięgu regionalnym, czy może Twoim rynkiem jest cała Polska. Jeśli masz firmę regionalną, słowa kluczowe powinny zawierać nazwę Twojej miejscowości, lub miasta. Zwróć uwagę, że nawet jeśli prowadzisz firmę ogólnopolską, to Twoi potencjalni klienci mogą wpisywać w wyszukiwarce frazy regionalne. Warto również ten czynnik wziąć pod uwagę przy wyborze fraz kluczowych.
Jeśli wiesz już wiesz, że optymalizacja SEO jest tym, czego potrzebujesz dla rozwoju Twojej firmy, zadzwoń do mnie, lub napisz i zamów optymalizację strony internetowej.
Tel. 605 93 45 89, e-mail: kontakt@miastostron.pl.