Strona internetowa dla firmy budowlanej – co powinna zawierać
Strona internetowa dla firmy budowlanej powinna zawierać wszystkie podstawowe informacje, które mogą interesować klientów. Chodzi oczywiście o takie informacje, a które można przekazać w zorganizowanej formie dla wszystkich. Nie pokażemy zatem indywidualnej oferty, czy wyceny, ale możemy przedstawić ogólny zakres oferty, czyli prace, których możemy się podjąć. Firma budowlana powinna również na stronie internetowej zaakcentować swoje mocne strony. Rynek w tym zakresie nie różni się od innych i klienci szukają specjalistów. Warto więc pochwalić się tym na co stawiamy w naszej działalności, co robimy najlepiej i na czym chcielibyśmy się skupiać.
Bardzo ważnym elementem strony internetowej firmy budowlanej jest galeria realizacji. Warto zainwestować w porządny aparat fotograficzny, lub przynajmniej w nowoczesny smartfon i publikować wykonywane prace. Klienci to docenią. Żyjemy bowiem w świecie obrazków, a dobre zdjęcie może powiedzieć więcej niż 10 minut rozmowy telefonicznej. Te 10 minut można wykorzystać na przyklejenie płytki, lub gładź.
Całość oczywiście powinna być dopełniona danymi kontaktowymi i linkami do mediów społecznościowych, aby każdy kto już wstępnie zapoznał się z firmą mógł zadzwonić z konkretnym pytaniem, lub zarezerwować termin.
Strona internetowa dla firmy budowlanej – cena
Tworząc ofertę taniej strony internetowej dla firmy budowlanej wyszedłem z założenia, że firmy z tej branży nie potrzebują drogich, czasochłonnych stron www. Dobrze przygotowany szablon jest w mojej ocenie w zupełności wystarczający, aby spełnić wszystkie role jakie taka strona powinna pełnić. Gotowy projekt pozwala mi zatem pominąć etap, jakim jest projektowanie stron internetowych i dzięki temu znacznie obniżyć cenę. Projektowanie bowiem pochłania bardzo dużo czasu. Dzięki gotowemu projektowi tania strona internetowa dla firmy budowlanej jest możliwa. Projekt graficzny jest oczywiście dostosowywany do konkretnego klienta. Zmieniamy zatem logo, kolorystykę, czcionki, zdjęcia, teksy i dane. Pozostawiamy przejrzystą i przyjazną dla klientów strukturę treści, która przedstawi firmę budowlaną w bardzo dobrym świetle.
Cena: od 1200 zł
Strona internetowa dla firmy budowlanej – elementy projektu
Slogan, opis i elementy oferty
Po wejściu na stronę internetową firmy budowlanej klient zobaczy przyciemnione zdjęcie, a na jego tle slogan (tytuł strony), krótki opis oraz elementy oferty z ikonkami. Jest to swego rodzaju przywitanie i najprostsza forma komunikacji. Pod spodem znajduje się belka z adresem mailowym i numerem telefonu, który można po prostu kliknąć zadzwonić. Na górze z kolei znajduje się logo oraz menu nawigacyjne. Elementy głównego ekranu strony internetowej dla firmy budowlanej to zatem:
- Nazwa firmy, lub slogan (może być jedno i drugie),
- Krótki opis, który posłuży do pozycjonowania strony,
- Elementy oferty z ikonkami, które przygotuję,
- Klikalne dane kontaktowe,
- Logo oraz menu nawigacyjne
Opis firmy
Pod głównym widokiem umieściłem rozszerzone informacje o firmie. Głównym celem tego modułu jest dostarczenie większej ilości tekstu, który jest potrzebny, aby strona zyskiwała pozycje w Google. Klient z kolei będzie mógł dowiedzieć się więcej o firmie. Przeze wszystkim zobaczy w tym miejscu listę głównych atutów firmy, jednak to wypunktowanie może posłużyć również innym celom, takim jak pokazanie obszaru działania, czy szczegółowy zakres głównej oferty.
Po prawej stronie znajdują się z kolei dwa zdjęcia, które mogą przedstawiać pracowników, realizacje, lub mogą być po prostu dostarczoną przeze mnie dekoracją. Całość zamyka belka z danymi do szybkiego kontaktu.
Strona internetowa dla firmy budowlanej zawiera również podstrony. Najważniejszą zakładką będzie galeria zdjęć z realizacji. Dobrą praktyką jest również stworzenie podstron poświęconych poszczególnym elementom oferty firmy budowlanej, w których pojawią się specjalistyczne teksty. To jest rozwiązanie, które polecam szczególnie tym firmom budowlanym, które chciałyby pozyskiwać klientów poprzez stronę internetową.
Co zrobić, aby zamówić stronę internetową dla firmy budowlanej
Proces budowy taniej strony internetowej dla firmy budowlanej jest prosty i szybki. Skontaktuj się ze mną mailowo, lub telefonicznie.
Etapy budowy taniej strony internetowej dla budownictwa:
- Będę potrzebował tekstów, które wstawimy w miejsce tych przykładowych, logo oraz zdjęć na stronę internetową
- Wykupienie hostingu i domeny, w którym chętnie pomogę
- Dodatkowe treści, takie jak menu, aktualności, linki do social media
Po otrzymaniu tych materiałów Twoja strona internetowa dla gastronomii będzie gotowa w ciągu kilku dni.