Strona internetowa dla restauracji – co powinna zawierać
Strona internetowa dla restauracji nie musi być wcale bardzo rozbudowana. W rzeczywistości klienci szukają kilku kluczowych elementów, które musi zawierać. Głównymi elementami, które powinna zawierać strona internetowa dla gastronomii są menu restauracji, zdjęcia potraw, zdjęcia dań, dane kontaktowe oraz linki do mediów społecznościowych. Jeśli dołożymy do tego jeszcze miejsce na ważne informacje o nowościach, lub zaplanowanych wydarzeniach oraz elegancji, nowoczesny i schludny wygląd, otrzymamy stronę internetową dla gastronomii, która spełni swoją rolę w przypadku większości restauracji, barów, czy garmażerek.
Strona internetowa dla gastronomii cena
Dzięki temu, że pracujemy na gotowym projekcie, możemy pominąć cały etap jakim jest projektowanie stron internetowych od podstaw. Projekt strony internetowej dla restauracji ma już gotowe rozmieszczenie elementów, a podczas wdrażania strony internetowej zostanie dopasowany pod konkretny lokal gastronomiczny. Podczas prac dostosowywania projektu do klienta zmieniamy logo, kolory, czcionki, zdjęcia i treści, ale układ pozostaje niezmienny. Dzięki temu mogę zaoferować stronę internetową dla restauracji w niezwykle atrakcyjnej cenie od 1200 zł. Cena może wzrosnąć jeśli klient będzie chciał rozbudować projekt o dodatkowe elementy, co jest oczywiście możliwe. Wówczas takie zmiany są dodatkowo płatne i są wyceniane indywidualnie. Dodatkowym kosztem dla klienta będzie hosting i domena, które pomogę wykupić, o ile nie są jeszcze wykupione.
Cena: od 1200 zł
Strona internetowa dla restauracji – elementy projektu
Slogan, opis i kluczowe informacje
Po wejściu na stronę internetową dla restauracji klienci zobaczą duże zdjęcie, wypełniające ekran monitora, lub smartfona. Ten moduł zawiera kilka kluczowych dla gastronomii elementów:
- Nazwa restauracji, lub slogan
- Kilka zdań opisu dla lepszego SEO
- Link z ikonką do menu
- Dane kontaktowe
- Ważna informacja, nowość, lub wydarzenie
- Logo, menu strony oraz linki do mediów społecznościowych
Opis firmy
Pod głównym elementem projektu znajduje się moduł z opisem firmy. Jest to potrzebne dla lepszej widoczności strony w Google. Długie teksty pomagają osiągnąć wyższe pozycje w wyszukiwarce, dlatego warto poświęcić trochę czasu na napisanie porządnego opisu na stronę internetową dla restauracji. Tekst ten może być dłuższy, niż przewidziany w projekcie. Warto jednak, aby nie był krótszy.
Obok opisu restauracji, garmażerki, czy baru, znajduje się zdjęcie, które może przedstawiać wybraną potrawę, wnętrze restauracji.
Co zrobić, aby zamówić stronę internetową dla restauracji
Proces budowy taniej strony internetowej dla restauracji jest prosty i szybki. Skontaktuj się ze mną mailowo, lub telefonicznie.
Etapy budowy taniej strony internetowej dla gastronomii:
- Będę potrzebował tekstów, które wstawimy w miejsce tych przykładowych, logo oraz zdjęć na stronę internetową
- Wykupienie hostingu i domeny, w którym chętnie pomogę
- Dodatkowe treści, takie jak menu, aktualności, linki do social media
Po otrzymaniu tych materiałów Twoja strona internetowa dla gastronomii będzie gotowa w ciągu kilku dni.