Ostatnimi czasy coraz więcej pisze się o tzw. inbound marketingu. Najprościej rzecz ujmując polega on na publikowaniu na swojej stronie internetowej wartościowych treści, których potencjalni klienci mogą poszukiwać w internecie. Takie specjalistyczne artykuły są poświęcone wąskiej dziedzinie, co powoduje, że dobrze pozycjonują się w Google na specjalistyczne frazy. Dzięki wartościowym treściom klienci sami nas znajdują, poszukując informacji.
Im więcej treści, tym większy ruch
Naszą stronę główną możemy jedynie pozycjonować na kilka dosyć ogólnych fraz. Meta tytuł i meta opis strony może zawierać tylko ograniczoną liczbę znaków, przez co możemy w nich zawrzeć 3-4 frazy kluczowe. Z pomocą przychodzą właśnie artykuły na stronie. Każdy artykuł pozycjonuje się osobno. Jeśli zatem publikujemy wartościowe treści, możemy znacznie poszerzyć gamę fraz kluczowych, a co za tym idzie, znacznie zwiększyć ruch na stronie
Wartościowe treści, to także lepszy wizerunek
Firma, która publikuje na stronie specjalistyczne artykuły, pokazuje potencjalnym klientom, że jest ekspertem w swojej dziedzinie. Każdy lubi kupować u eksperta, ponieważ ma do niego zaufanie. Warto zatem podzielić się swoją wiedzą na firmowym blogu, ponieważ to się po prostu opłaca.
Pomyśl o nowej stronie z blogiem
Zdaję sobie sprawę, że większość firmowych stron internetowych nie zawiera bloga. Były one bowiem budowane w innych czasach. Warto zatem przemyśleć zlecenie budowy nowej strony, np. w systemie WordPress. Skontaktuj się z nami i poszerzaj grono swoich klientów, którzy sami do Ciebie przyjdą, szukając informacji.