• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
miasto stron

Strony internetowe Wordpress tworzenie Miasto Stron Lublin

  • Oferta
  • Opinie
  • Realizacje
  • Wiedza
  • Blog
  • Kontakt

Optymalizacja strony SEO, a nie spam, czyli jak optymalizować frazy lokalne

Uaktualnione: 13 lutego 2017

optymalizacja seoOstatnio jednemu z moich klientów bardzo zależało na dobrej optymalizacji strony internetowej pod kątem 3 fraz. Były to frazy lokalne, czyli np. „optymalizacja lublin”, czy optymalizacja stron lublin”. Gdy napisałem tekst na stronę główną klient był zdziwiony, że te frazy nie znalazły się w tekście.

Twoja strona jest dla Twoich klientów, nie dla Google

Google od dawna informuje, że treści mają być napisane dla użytkowników, a nie dla robotów. Frazy „optymalizacja Lublin” nie da się umieścić w tekście poprawnym gramatycznie. Przecież to Twoi klienci mają korzystać z Twoich usług, nie Google.

Zastanów się co może pomyśleć o Twojej firmie klient, który zobaczy na Twojej stronie niepoprawne gramatycznie teksty. Twoi klienci nie mają pojęcia o SEO. Oni zobaczą błąd, a jeśli Twoja strona zawiera błędy, to prawdopodobnie Twoja firma nie jest wcale godna zaufania. Jeśli nie potrafisz zatroszczyć się o własną stronę, to nie będziesz potrafił zatroszczyć się o klienta – oto co pomyśli Twój potencjalny klient.

Za spam są kary

Co gorsza, Google może potraktować tego typu teksty jako spam i dać Ci karę. W efekcie nie będziesz miał ani pozycji w Google, ani klienta. Wiele firm umieszcza takie frazy w stopce strony. Jest to jeszcze krótsza droga do kary za spam.

Jak to powinno wyglądać?

Moim zdaniem Google jest na tyle rozwiniętą przeglądarką, że potrafi interpretować tekst. Wystarczy, jak w tekście napiszesz, że Twoja firma jest z Lublina, a Google sam to skojarzy. Reszta z Twoich kluczowych fraz pojawi się w Twoich tekstach w sposób naturalny, jeśli tylko przyłożysz się do napisania dobrego tekstu o Twojej ofercie. A samą frazę kluczową umieść w tytule strony. Google najpierw go odczyta, a następnie potwierdzi jego treść w twoim poprawnym i przyjaznym tekście.

Blog

Primary Sidebar

Ostatnie wpisy

  • CloudHosting z CDN nazwa.pl, czyli mocna propozycja na rynku hostingowym 9 grudnia 2021
  • Strona internetowa na WordPress. Szablon, page builder, czy strona projektowana indywidualnie? Co wybrać? 11 września 2021
  • Jak wybrać nazwę firmy. Praktyczne wskazówki 28 kwietnia 2021
  • Czy zmiany klimatu wymuszą zmiany w podejściu do projektowania stron internetowych? 26 lipca 2019
  • Google wydłużył meta destription 7 grudnia 2017
  • Ile nagłówków H1 można użyć na stronie internetowej? 11 listopada 2017
  • Jak przyspieszyć działanie strony internetowej na WordPress 13 lipca 2017
  • Jak przygotować zdjęcia na stronę internetową. Rozmiar i waga robią różnicę. 25 stycznia 2017
  • Czy domena w cenie usługi to atut? 8 czerwca 2016
  • Zdjęcia na firmową stronę internetową 1 marca 2016
  • Nagłówki na stronie internetowej 6 lutego 2016
  • Dobór kolorów na stronę internetową 15 października 2015
  • Czy warto używać slidera na stronie? 11 lipca 2015
  • Jak Responsive Web Design wymusił zmiany w designie stron www? 28 stycznia 2015
  • 2015 rokiem budowania – moje życzenia 31 grudnia 2014
  • Czy warto mieć stronę typu single page / one page? 21 listopada 2014
  • Czy warto budować stronę internetową na WordPressie 5 listopada 2014
  • Optymalizacja strony SEO, a nie spam, czyli jak optymalizować frazy lokalne 20 października 2014
  • Parallax, czyli jak zrobić nieczytelną stronę internetową 9 września 2014
  • Czy da się zrobić profesjonalną stronę internetowa z szablonu? 28 sierpnia 2014
miasto stron strony internetowe
fb instagram