Matt Cuts nie uzupełnia meta opisów na blogu, czyli kiedy warto to robić

W kolejnym opublikowanym filmiku Matt Cuts odpowiedział na pytanie jednego z internautów, który pytał czy konieczne jest uzupełniania meta – opisów na stronach internetowych. Ważny jest kontekst tego pytania. Google bowiem, jeśli na stronie meta opis nie jest uzupełniony, sam dobiera tekst w treści strony, który według niego najbardziej odpowiada szukanej frazie.

W odpowiedzi na to pytanie Matt zasugerował, aby z zaangażowaniem uzupełniać meta – opisy kluczowych stron, czyli strony głównej oraz podstron zawierających kluczowe informacje z punktu widzenia firmy. Nie ma jednak potrzeby uzupełniania wszystkich meta – opisów na stronie.

Co ciekawe, Matt przy okazji przyznał się, że sam nie uzupełnia meta – opisów na swoim blogu… No cóż, on nie musi.

Poniżej opisany filmik:

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *